le francais.

Skulle ha träffat Matrin idag.
men han hörde inte av sig igår och inte idag.
Så istället åkte jag hem, orkade inte vänta fan.

Svenskaredovisningen gick as bra.
Kändes bra att läsa upp sina argument.

Skippade franskan idag, för att jag skulle göra mina IV.
När jag väntade på spåevagnen kom Freddie.
Han skulle till sin mormor och morfar och vänta där tills han
ska ner och tatuera sig.
Pratade och det kändes bra, fram till en sekund då det hände en sak.
Men det tar jag inte här.

När han skulle gå av så gav jag honom en kram och en puss på kinden,
till gensvar en kram och en kyss.
Kändes bra och jag fick reda på en sak som gjorde mig glad, men ändå ledsen.
Jag älskar dig fortfarande Freddie, och jag kommer alltid att finnas
för dig, oavsett vad klockan är på dygnet.

Nej, nu blir det att fortsätta att plugga franska.

/ Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0