"Killar är idioter"

Killar är idoter.. Ja. Ibland är killar det och det är bland det värsta jag vet.
Men varför tycker jag att killar är det då? Jo, det ska jag berätta.
Killar är idoter imellanåt och det tycker jag främst ifall killar hellre vill sitta inne framför datorn och spela olika dataspel. Bland annat är dataspelet WOW som alla killar och tjejer spelar.
Men främst killar. Tyvärr har jag erfarenheten att bli sårad och nertryckt för att killar hellre vill spela än att träffa sina vänner. Vad är det för sett?
Killar som gör så är f*n IDIOTER! Det är det värsta jag vet och därför står jag fast vid mina insikter att killar är idioter imellanåt. Men det är inte alltid och framför allt inte alla.
Så, ni killar som läser detta och känner att jag kränker ner er.
Känn inte så, för det vill jag verkligen inte göra.
Detta är bara min åsikt och jag vet att ni är helt underbara när ni väll är med era flickvänner respektive vänner.

/ Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0