Dagen idag.

Idag så har jag ganska softa lektioner,
började med som sagt franska,
sen en hålltimme och sen matte B

I matten ska vi börja med någon ny del, kul.
blir mycket att skriva dock.
men det är väll det man kommer få göra nu.

sen efter matten blir det efterlängtad lunch
och sen klassråd.
hatar att ha klassråden, för det är ingen som tar det seriöst.
ahja, efter klassrådet blir det idrott, och idag är det tjejernas tur att ha sin lektion.
och då blir det spökboll och sen doppboll.

skönt att få ta det lungt.
och jag lovar att den som kastar en boll i mitt huvud kommer få ångra det som in i helvete.

sen när jag kommer hem blir det dusch och sen städa rummet.
gå och prata om varför jag mår dåligt........... vill ej.
sen blir det väl att plugga matte och samhäll, och sen leka massa med PhotoShop.

Puss på er.

/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0