Can't go there anymore.

Nej, jag orkar verkligen inte gå dit och prata mer.
De säger att man mår bättre av att prata,
men inte fan mår jag bättre, utan tvärt om!
Jag mår bara sämre!

Har fan gått dit sen jag gick i 3:an,
och inte fan har det blivit bättre.
Eller visst, vissa dagar mår jag skit bra.
Men andra dagar vill jag bara ta livet av mig,

För jag orkar verkligen inte med det här mer.
Är trött på att må så här,
Önskar jag var glad och skrattade.
Men alla mina skratt är falska.

Den enda gång de inte var falska eller inte är falska,
är när jag är med dig.
Men med alla andra så är mina skratt falska.
Jag verkligen försöker att vissa att jag är okej,
men tyvärr är jag inte okej.



/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0