Årsmöte 2009.

Idag var det dags för det årliga årsmöte.
Men innan jag mötet skulle börja så mötte jag söta lilla Filip.
Vi pratade om bland annat gamla goa tider under
konfirmationstiden, som den kallas <3
underbart.

Tyvärr måste jag säga att vi kom i fel tidpunkt.
För direkt började klockorna ringa.
Och det betyder att det var dags för Taziémässa.

Jag och Filip stod kvar och ute och snackade istället :)
Sen strax efter sju så var jag tvungen att gå in till mötet som strax skulle börja.
I år var vi väldigt några dock.

Och  jag hamnade inte i styrelsen, både besvikelse och lättnad måste jag säga,
men istället så blev jag vald till Valberedare.
Vilket innebär att jag och 2 till ska lägga fram beslut till nästa års styrelse.

I mars blir det att åka på Distriksårsmötet i Vimmerby,
ska bli kul.

Nu ska jag leka lite i PhotoShop, testa nya saker.
Have fun tonight everybody <3

/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0