A very Good Morgon today :)

Idag var det en bra morgon,
förutom att jag försov mig,
men kom med bussen i tid ändå :)

När jag kom till skolan började jag med att skriva in datum för
prov och möten och skit.
Sen när jag precis skulle börja med matten,
skrämer Freddie livet ur mig.

Vi pratade och hade det bra :)<3
Sen så gick han fram och tillbaka för att han trodde
att han började, och varje gång han skulle gå så
fick jag en kram och en puss på pannan ^^

Han gick typ 3 - 4 gånger
och sen när han började kom han och sa;
Jag börjar nu, men vi hörs sen.
och gav mig en kram och en puss på pannan.

Det känns som om dagen kommer bli bra idag,
dock mycket plugg,
men det klarar jag av.
Ska sova tidigt.

/  Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0