6 månader 1 dag <3

Som det står i rubriken "6 månader 1 dag",
ja det är så länge som jag har varit tillsammans med min pojkvän.
Jag älskar honom för den han är och han är den person som är så underbar att det inte finns ord för det.
Det går inte att beskriva hur underbar han är, hur snäll han är mot mig och hur mycket han stöttar mig.
Det betydet så fruktansvärt mycket och jag har fortfarande inte fattat att jag är tillsammans med honom.
Han är så underbar och fantastisk.
Tack för att du finns älskling <3

Här är en bild på mig och min pojkvän Freddie tillsammans:



Bilden är tagen då jag sov hos Freddie första gången. (en god vän har redigerat)



Bilden är tagen hos Freddies mormor och morfar den dagen han och jag blev ETT <3
Jag älskar dig Freddie <3    23/7 -08 - 24/1 -09

/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0