Vill inte leva imorgon.. vill hoppa över dagen totalt.

Jag har klarat mig ganska bra nu, jag klarade av måndagen som jag trodde att jag totalt skulle kollapsa och bli värsta jävla psykoungen. Men jag klarade av den, nästan hela dagen utan tårar. Men imorgon, då kommer jag inte klara det. Jag blir tårögd redan nu genom att veta att imorgon är det ingen bra dag. Om det gick skulle jag hoppa över torsdag den 26:e. Men tyvärr går inte det. Jag måste till skolan och göra mitt arbete, visa att jag är en flitig och duktig elev i skolan. Och bara för det kommer jag att åka extra tidigt till skolan. För att slippa vara hemma. För mina aningar är att jag kommer klara av dagen ju längre jag är i skolan, men hemma kommer jag bryta ihop och bli som jag var för DÅ en månad sen.


- I can´t live in the shadow with a heartbroken.

/ Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0