Vet inte om jag orkar mer.

Jag vaknade med ett leende på läpparna och tänkte att denna dag kommer bli bra. Men det tog inte lång tid innan jag insåg att denna dag inte alls kommer att bli bra. Jag försökte genast att få bort tanken, men varför är det så svårt att släppa dig ifrån min tanke, jag önskar att det va lättare och att jag ens slapp ha den tanke i mitt huvud som jag hade. Jag vet att jag skulle ha klarat det om jag inte hade sett bilden på dig. Men nu såg jag bilden och det finns inget jag kan göra åt saken. Jag är fortfarande förälskad i dig. Det är bevisat nu.

Jag vill att det ska vara lättare att få bort dig i min tanke, men det är svårare än väntat. Men visst. Det har bara gått 4 veckor sen mitt hjärta blev krossat av dig. Men kan det inte gå lite fortare? Jag vill verkligen att det ska det. Så att jag kan bli redo för ett nytt förhållande, att verkligen kunna träffa andra killar och slippa tänka på dig. om vad du kommer tycka att jag träffar andra.

Vet inte om jag orkar mer!

/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0