Vänner som man hade glömt.

Vännerna under skuggan kommer ännu en gång fram. Jag kan inte förstå att jag hade glömt så många. Så många som finns där, de som hela tiden gjort att jag mått bra. Som hela tiden har funnits där bara att man inte vågat eller orkat börja snacka med de om sina problem. Denna gång var det en väldigt snäll och go kille som jag hittade under skuggan som jag hade glömt hur roligt och bra det är att snacka med honom. Minns nu hur mycket han hjälpte mig under mitt första seriösa förhållande, och sen hur mycket han hjälpte mig efter det förhållandet.

Du är en helt underbar vän, och jag ångrar så hemskt mycket att jag tappade kontakten med dig, gång på gång på gång tappar jag den med med dig, och jag önskar att jag slapp det. För du är så fucking underbar som vän och jag är glad att du tog kontakt med mig första gången vi träffades. Det är tag vare dig jag lärde mig hur killar verkligen är. Tack för att du finns Fredrik Karlsson.

/ Lina

Kommentarer
Postat av: Steffe:):)(Fredrik)

=):D:D:D:D:D:D:D:D:D

2009-02-16 @ 23:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0