Träffa Olle idag.

Idag ska jag träffa Olle.
Men först blir det att springa upp till gamla goa Borgsmo och snacka med Mrs M om lite engelska uppgifter jag kan träna lite på. Något måste jag ju göra för att kunna förbättras, så varför inte jobba med 9:ans engelska? Så det kommer jag först och främst göra. Kanske försöka flörta till mig en fralla eller två (A)

Sen blir det att gå lite fort hem för att fixa lite innan Olle kommer (A)(I´m an angel, I´ll promies) hihi, och kolla igenom matten som jag ska vara snäll att gå igenom och sen ifall det finns tid över tar jag och lagar lite lunch till mig och kollar igenom engelska uppgifterna :)

Ser framemot dagen, den kommer bli bra känns det som :)


/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0