Tandställning + äpple? En bra kombination?

Att ha tandställning och sen försöka äta äpple är ingen höjdare. Jag som har en klassiker som Rälstandställning både i överkäken och underkäken kan inte äta äpple egentligen. Men det jag gör då är att skära äpplet i små bitar. Vilket inte är kul, för jag är kräsen som fan när det gäller sånt. För jag vill inte äta äpplet ifall det har börjat bli så här brunt på det.


Och när jag då ska börja äta mina små äpplebitar så hinner jag ungefär äta upp hälften innan den andra halvan är brun! Jag gillar inte sånt och därför har det slutat med att jag brist på bland annat C-vitamin. Så nu äter jag C-Vitamin tabletter och jag måste erkänna att de är hur goda som helst. Jag köpte en smak som heter Tranbär och Hallon och den är verkligen något extra ^^

Ha en bra kväll.

/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0