Tack H.

Fuck up day idag!! Hatar denna dag.

Efter skolan va jag med Henrik. Gick hem till honom. Hade typ inget att göra och jag va hur fucking blyg som helst så jag satt typ där as tyst. Sen när jag skulle hem så "missade" jag spårvagnen och bussen. Men sen slutade med att jag gick upp till Gymnastikgatan och väntade på spårvagnen där som va 6 minuter sen. Ahja, Henrik följde iallafall mig till spårvagen.

Tack vare Henrik så blev dagen bra. Bara att nu sitter man och gråter. hade ju hoppast på att slippa gråta. Men är man svag som jag är så får man ta konsekvenserna genom att gråta.

/ Lina


Kommentarer
Postat av: bitte

Finns en tävling i min blogg delta gärna=)

2009-02-23 @ 19:07:01
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej. är du och henrik tillsammans eller?

2009-02-24 @ 19:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0