Sten, sax eller påse?

Sitter just nu inne på msn och har tråkigt. Och en kompis hade också väldigt tråkigt, så då frågade han ifall jag ville spela Sten, sax eller påse? Så jag accepterade och började spela. Det gick as bra för mig i början, men sen så gick något snett och han började vinna gång efter gång efter gång. Men nu verkar det som om jag kom på hur han tänker och vinner nu gång på gång på gång. Känns skönt.

Saknar dig hur mycket som helst, synd att du är förkyld :( Krya på dig söto <3

/ Lina

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej igen!

Ja, visst va dom snygg? Men Glädje dödaren(min sambo) kom hem vid middagen å sa att det va ett par skit skidor. Men jag ska allt leta mig ett par pjuxs å testa dom nån dag iaf. Vad får man för 50 spänn idag egentligen...Inte ens ett kilo godis ;-)



Ger dig beskrivning här hur du ska göra. Om du inte lyckas, ge mig din mail så kan jag kärleksbomba dig till din mail. Så kan du köra från den till din egen blogg ist. Lycka till!



Fyll i adressen till din ”Url till din blogg”

Välj storlek på din widget

Tryck på knappen ”Generera kod”

Kopiera koden.





Gå till din blogg och skapat ett nytt inlägg

I verktygsmenyn finns en knapp där det står ”HTML”. Tryck på den.

Klistra in koden du kopierat och tryck på uppdatera

Tryck på knappen för Spara & Publicera

2009-02-21 @ 00:45:59
URL: http://lovetiger.blogg.se/
Postat av: Necrobutcher

haha det var roligtXD

2009-02-21 @ 02:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0