Sportlov.

Ja, sen fredag den 13:e har jag haft sportlov. Ett lov jag hade hoppats på att inte behöva plugga på. Men redan i torsdags blev de drömmar förstörda. Min lärare sa att jag inte kommer klara engelskan, och det fick mig att inse att jag blir tvungen att plugga under lovet. jag började redan i lördags, under alla hjärtansdag. Jag pluggade matte och engelska. Lyckades få in 20 nya engelska ord i huvudet på mig. Vilket känns lite skönt. Idag har jag pluggat ännu mera matte och engelska. Det är inte speciellt kul att behöva plugga så här mycket. Men det får jag väl bli van med igen.

Imorgon ska jag träffa en kompis som ska hjälpa mig med engelskan, sen på onsdag ska Olle komma hem till mig och jag ska hjälpa honom med matten. Så det blir ganska mycket plugga i veckan med kompisar. Ahja, tack vare Olle och andra så kommer lovet bli ganska bra fast att det bli rmycket plugg.

Tack ska ni ha :D<3

/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0