Skitmorgon från start.

vaknade upp med en massa jävla fucking sms. Asså, jag hatar att folk blir så sura när man har somnat inte kan smsa tillbaka. det är väll ingen ide att bli sur för det? har man somnat så har man, eller hur? Det är inget jag kan göra åt saken?
Iallafall, sen blev det bråk med syrran som vanligt, fan! Varje gång mamma stänger ytterdörren börjar hon -.-

Sen när jag skulle gå upp och fixa mig, och det. Hittar jag mitt favoritlinne trasigt i min garderob! Hade typ använt det två gånger eller något. Fan, får inte ha något i fred längre. Ahja, sen skulle jag sminka mig. Men då ramlar allt smink ihop det blev värsta gäggamoja av alltihop. Så sminket blev typ fuckat som fan!

Sen kommer håret? Finns det något att säga eller? nej det gör det inte. Jag hade satt upp håret i en knut för att få det lockigt, men sen när man ska fixa det så är det värre än affro. Eh? Okej? Så då blev det att ta en dusch klockan 07.10 och min buss går 07.17. Hinner man eller? NEJ. Så det betyder att bara för att man duschar så att man kan gå till skolan så missar man bussen. Ahja... Ringde mamma och va skit förbannad för att jag inte hade några kläder, mitt smink va trasigt och mitt hår va helt fucking förstört.

Mamma kom och hämtade mig, skjusade mig till skolan så att jag skulle komma i tid, bara att hon släpper av mig fel xD Så jag fick gå en bra bit. Men då ringer Alex :) Och pratade i telefon med honom tills jag kom till skolan igen. Mötte Freddie på sammagång, hälsade med att le till varandra.  Eftersom jag pratade i telefon xD

Ahja, nu ska jag ner till min sal och se på en tråkig film om Ryska revolutionen -.- suck alltså.

/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0