Saknaden

Saknar dina mjuka kysar emot mina läppar, saknar hur du rör på mig mjukt och försiktigt med dina händer, hur du sakta smeker min kropp. Saknar dina varma och tröstande kramar du gav mig varje gång vi sågs, hur dina ögon glänste av lycka när du såg mig. Hur du ivrrigt ville vara ensam med mig för att få visa hur mycket du älskade mig. Jag saknar den tiden då allt var en dröm mellan oss, du bad mig att skita i jobbet för att vara med mig, du skickade sms hela tiden och du ringde mig jämt. Varje gång jag loggade in på msn så fanns du där, väntande på att jag skulle logga in så du fick prata med mig. Jag saknar att få säga Jag älskar dig till dig. En saknad som gör det svårt för mig att gå vidare. Varje gång jag ser dig har jag svårt att stå rakt och att försöka att inte följa dig med blicken är ännu svårare. Jag vill bara ha det vi hade en sista gång, att få verkligen känna att du älskade mig, få höra det ifrån dig. Med din vackra underbara röst. Tro det eller ej, men jag är fortfarande hopplöst förälskad i dig och kommer alltid att älska dig sötnos. Du är allt för mig.

</3

/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0