Romme imorgon :)

Ja, imorgon blir det av till Romme med De Geergymnasiet och jag ser fram emot det. Jag har inte varit i Romme sen 8:an men nu ska det bli av igen. Fy fan vad kul. Hoppas jag kan stå på ett par skidor bara, men det tror jag. När jag var där i 7:an så hade jag ju inte åkt på typ 6 år eller något och det gick ju hur bra som helst. Så det ska nog gå bra :)

På förmiddagen ska jag åka med Azra och Jennie, sen senare på eftermiddagen ska jag åka med Freddie :D Ska bli kul att vi får göra en sådan aktivitet tillsammans fast att vi inte är tillsammans, dock vill jag ju mer än något att han och jag träffas på alla hjärtansdag, men tror inte att det tyvärr blir av.

Igår fick jag redan på att jag "flörtar" med Freddies barndomskompis.. ehh? Okej. Det hade jag ingen aning om innan förens han sa att han bodde i Ljunga. Ahja, det kanske blir något mellan han och mig, det är ju något man märker med tiden.

/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0