Romme Alpin idag.

Romme idag då :)
Gick upp tidigt som fan >.< Och packa det sista och skit. Sen så blev det av till skolan där man skulle ta bussen. Ingen visste vart NS eleverna skulle vara >.< Hittade iallafall bussen tillslut. Vi skulle sitta i HR bussen, vilket var buss 1 av alla bussar xD Ingen visste vart man skulle.

När vi skulle få våra bokningsnummer så stod det att jag inte hade något :O WoOT? o.O
Ahja, jag blev förbannad och allt, så jag gick till bokningen och berättade, fick ett par asbra skidor :)^^

Det va planerat att åka med Jennie och Azra hela förmiddagen och med Freddie på eftermiddagen. Men i stället blev det att jag åkte ett åk med Jennie och Azra och resten av dagen med Freddie :D Swischade förbi honom flera gånger om, det spelade ingen roll hur långt förre han var, jag kom ifatt ändå ^^

Hade en underbar dag. FÖRUTOM att jag blev bestulen på min kamera:@
Får fan inte ha något ifred.
Ahja, Freddie räddade min dag tackevare att jag fick spendera den med honom i Romme. Tack <3

Nu vill jag bara tillbaka och fortsätta min härliga dag i Romme, men tyvärr går inte det :(

/ Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0