Planerad vecka till 110 %

Denna vecka är full planerad. Men ändå har jag känslan att jag inte har något att göra. Skit? Det jag vet som kommer hände denna vecka är att imorgon blir det att träffa Nanna gumman<3 och sen på onsdag och torsdag är det en ren pluggdag. Måste ta igen det jag missade förra veckan då jag totalt sket i att plugga och dyligt. Sen på fredag blir det att träffa Anton och sen lördag - söndag är det filmkväll hos bby Nanna<3.

Det ska bli så grymt kul att få umgås med vänner ingen, känns som om att jag la dem åt sidan när jag var tillsammans med Freddie, men nu är det f*n dags att börja umgås och starta ett helt nytt liv. Vilket känns toppen.

Nästa vecka blir det att åka till Romme, filmkväll med Anton, träffa Marre stumpan och träffa Robin :) och måndagen blir att råplugga till historia provet som jag ska ha nästa tisdag. Hoppas att det går bra den här gången och att jag klarar det. Detta är typ den enda gången då jag känner att jag känner till sakerna och hört det förut.

"Life is a stage, you feel bad you feel good.
But see life as a gift and make something fun of it."

/  Lina

Kommentarer
Postat av: PIerre

Lycka till me provet :)

2009-02-02 @ 19:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0