PhotoShop.

Äntligen funkar mitt photoshop som det ska. Mitt PhotoShop har dampat hela veckan, man har inte kunnat göra något. Så igår avinstallerade jag skiten och installerade om det. Men det funkade inte efter att jag gjort det. Så då blev det att jag sket i att fixa det. Sen imorsee så orkade inte plugga och ville ta en paus, så då tänkte jag att jag kunde fixa PhotoShop så att det funkade. Så jag tog bort alla mappar och avinstallerade skiten, sedan installerade jag om det. Det funkade inte första gången så då tänkte jag att jag testar igen. Vilket jag gjorde. Denna gång gick allt mycket bättre, men funkade det? Nej, det gjorde det inte. Jag blev helt galen och visste inte vad jag skulle göra.

Så, därför letade jag igenom alla mina bilder efter de bilder Pierre hade gjort för att guida mig. Jag klickade i alla rutor som dethan visade att jag skulle göra. och sen testade jag att starta det. DÅ funkade det. Så felet va att när syrran skulle göra några bilder så hade hon klickat ur dessa rutor och därför funkade det inte. Så nu har jag satt en lapp på datorn att man INTE FÅR klicka ur några rutor ^^

/ Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0