Orkar inte höra det mer!!

Asså, minst tre gånger varje vecka får jag höra att jag äter för lite. Men det gör jag fan inte. Man ska inte äta mer än vad man klarar av. Och jag äter fan så att jag klarar mig en hel dag. Och ifall jag blir hungrig så tar jag något att äta. Är det så jävla svårt att fatta att jag äter så mycket som min kropp klarar av?

Jag är trött på att höra "Lina, du måste äta mer!", "Du äter för lite, är du säker på att du är mätt?" osv. Vem fan vill höra det? Jag tror inte att ni skulle uppskatta att jag sa det till er. Då skulle ni säkert slänga ur er något i stil med "Du har inget att säga till om hur mycket jag äter.". Nehe, men varför ska ni lägga er i vad jag äter? Jag ska fan bli17 år, och inom ett år är jag 18 och då har ni inget att säga till om. Visa att ni är mogna att behandla era barn precis i den ålder de är!

/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0