Norrköping idag.

Var som sagt i Norrköping idag, skönt som attans att få komma ut och komma in i standen igen. Åkte ju som sagt ut till landet i veckan och saknade staden hur mycket som helst. Så därför tog mig i kragen och åkte in. Mormor min hängde även med.

Först gick vi till apoteket och fixade lite vitaminer och mediciner. Jag köpte C-vitamin. Har tyvärr brist på C-vitamin eftersom jag är allergisk mot citrusfrukter så får jag ju inte i mig tillräckligt med vitaminer i kroppen. Efter det så gick vi til Timarii och handlade lite söta papperstalrikar som vi ska ha i bastun sen, till det blev det även pappersmuggar.

Sen så blev det att gå runt lite, gick till Gina Trico och kollade lite på rean som skulle finnas, men den fanns ju inte precis, blev lite småsur på det eftersom man gärna hade köpt något. Men det slutade med att vi gick där ifrån tomhänta. Istället gick vi till D&Company och kollade lite. Där hade de iallafall mera rea och där blev det att köpa ett gräddvitt linne som det va halva priset på. Det kostade mig 75;- och det tycker jag är billigt för att vara ett Cheap Monday linne.

Sen gick vi till MQ och kollade lite på den sista rean, fanns inget. Det jag kunde tänka mig va en lite söt klänning för 199;- som från början kostade 699;-. Men det blev ingen klänning och gick istället till Hemtex och kollade för att mormor hade någon rabatt, men sen när vi skulle betala såg jag att rabatten hade gått ut, så det gick inte att använda den. Under tiden då jag va i Hemtex så vaknade Olle till liv och började smsa massa med honom <3

Efter att ha gått på stan en hel dag så blir man ju ganska hungrig, så därför beslutade vi att gå till Istanbul Kebab och ta en kycklingkebab som middag idag. Sen efter att ha käkat så blev det att gå lite snabbt till Expert och köpte ett USB-minne så att jag kan påbörja mina efterlängtade bilder :D och snabbt in till H&M där jag köpte nya korta strumpor och en återfuktandeolja.

/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0