Mys hos Henrik

Efter skolan blev det av ner till Rådhuset för att möta Henrik. Hade bestämt träff med honom idag med. Först ståd vi bara där och inte gjorde ett skit. Men sen så började vi gå mot hans lilla lya. När vi var vid Östgötateatern möter vi hans mamma. Så vi väntar på henne så att vi kommer in till Henrik.

När vi väl kommer in till Henrik och tagit av oss ytterkläderna så gick vi in till hans rum, och precis när jag va på väg att sätta mig på golvet så hindrade han mig och satt emig i hans knä istället. Han startade datan och vi satt där ett tag. Sen fick vi tråkigt och inte hade något att göra. Så då blev det en massa mys :)

Sen när det typ va 20 minuter kvar så la vi oss i hans säng och myste ännu mera. Måste erkänna att det är mysigare att mysa i en säng än att sitta i varandras knä. Hade det hur jävla mysigt som helst idag, och om jag kunde så skulle jag aldrig ha lämnat din famn. Du är så underbar och du anar inte hur svårt jag hade att lämna din famn idag? Saknar dig <3

/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0