Landet idag.

Hopp, mamma ville att jag skulle åka ut till mormor/landet idag. Finns inget annat än att acceptera det. Hade ju planerat att vara med Martin B imorgon, men inte blir det så :( så det får bli att sita ute mitt i ingenstans och sitta tråka. Hoppas att jag kommer hitta på något kul, se någon film eller något. Kanske är våran hund där, så jag får mysa med honom istället för Olle eller någon annan mysig kille.

Tänker på hur dagen va med Olle .. det är det enda som finns i min skalle. Finns inget annat, det enda som finns är Olle. Tror att jag föll för dig idag, fast att jag verkligen försökte att motstå. Jag va inte lika stark som jag trodde att jag var. Och jag hoppas att jag inte ställer till med besvär nu, för det är det sista jag vill. Jag vill att det ska vara som det är nu. Vill ha kvar denna känsla. Den är så underbar och den gör mig fruktansvärt lycklig.

/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0