Konstig dröm.

Fan, jag ville inte drömma om den person jag drömde om, utan jag ville drömma om dig baby. Men istället blev det inte så. Konstigt nog så drömmde jag om mitt ex och jag. Alltså Freddie.... Fattar inte drömmen. Alla mina drömmar jag haft har haft en betydelse som betyder något. Men denna dröm vet jag inte vad det ska betyda eller vad den har för syfte. Iallafall, detta va drömmen;

Det va alla hjärtansdag, en vardag. Vilket betyder att det va ett par år framåt i tiden. Först stod jag och ett par kompisar vid någon hållplats och väntade på bussen. Sen kom Freddie och ett par från hans klass. Efter att Freddie och hans klass som så kom ett par yngre tjejer från en linje som heter Mode och Design. De gick fram till flera styckna i Freddies klass och frågade ifall de ville bli deras Valentin´s. Alla Mode och Desgin tjejer va fjortisar så de typ bara skrek av lycka och skit. Efter ett tag kommer Freddie fram till mig. Han log och va på något konstigt sätt. Hade aldrig sett honom så. Iallafall, först säger han något om fika och det. Drar sedan mig mot honom och in mot en husvägg, då viskar han något om ifall jag vill bli hans Valentin. Jag hann inte svara innan han viskade något om att suga och böjer sig ner på knäna så han hamnar i samma höjd som mina bäcken, jag böjer mig snabbt ner och säger något. Vet inte vad. Fattade inte. Men vi gick hem till honom iallafall.

Vad som hände sen vet jag inte, eller jag vet. Men det va så skumt så jag vet inte hur man ska kunna skriva ner det här. Ahja, en väldigt konstig dröm, och vet inte vad den betyder.

/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0