Jävla skit mobil, msn!!

Fan, nu funkar varken msn eller mobilen! Det går inte att skicka sms. Eller det står Message Sent.. men jag får ingen leveransrapport! Vad fan är det här? Inte heller går det att logga in på msn. Så vet i fan vad jag ska göra. Internet funkar knappt heller, så vet ju inte hur mycket jag kommer kunna vara inne på bloggen. Så vad fan ska man göra? Jag har en påse ostbågar och 1½ liter cola. Men tror inte det kommer att räcka hela kvällen ifall jag inte får igång internet som det ska och ifall mobilen inte funkar snart!!

Jag blir hur jävla rastlös som helst att inte smsa med dig! Vill verkligen snacka med dig, för du får mig att må bra. <3

/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0