Internet damp!

Idag har internet segat som bara fan. Jag vet inte vad det är med det. Men det tar hundra år innan man kommer fram till hemsidan, och när det tagit för lång tid så bryts hela internetkopplingen. Kul? Nej inte det minsta. Så det är anledningen till att det inte kommit så många inlägg idag. Jag har försökt att komma fram till sidan men inte lyckats. Så vi hoppas på bättre lycka imorgon och förhoppningsvis är internet på bättre humör då. För jag har inget tålamod kvar att försöka få internet bra.


Min mobil har typ pajat också. Den bara stängs av och vägrar att starta. Jag får en massa sms men vet inte från vilka. Måste fixa det snart. Annars kan ju fan inte någon få tag i mig. Om man inte har mitt hemnummer vilket jag vet att det inte är många som har.


/ Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0