Inga engelska uppgifter.

Idag gick jag som sagt upp till Borgsmoskolan för att förhoppningsvis kunna få lite uppgifter från min gamla engelska lärare. Men tyvärr så va hon inte där så jag får se till att palla mig upp dit på måndag och förhoppningsvis få uppgifter då.

Gick upp tidigt för att gå ut och jogga, as skönt :) Bara att jag blev tvungen att ta pauser dådå för att inte anstänga mig för mycket. Men det va hur skönt som helst att få komma ut tidigt på morgonen för att endast koppla av och va för sig själv. Låta tankar komma och låta andra tankar gå ^^

Om ca 1 timme kommer Olle hit. Så det kanske är dags att göra klart facit? (A) haha, skulle ha gjort det igår egentligen, men orkade inte göra allt, så måste kolla igenom allt igen och det. Värma upp skallen med lite matte. Men det gjorde jag nyss också. Räknade ganska snabbt ut vad 6 *1,5 är. Och det är 9, och det jag räknade ut va hur mycket 1,5 km gånger 6 varv var. För det va så långt som jag joggade imorse ^^

/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0