Helevete!

Fan, nu har jag fått den där skiten igen. Det är något som gör så att jag får svårt att andras, jag får ont i bröstkorgen och vid hjärtat. Jag kipar efter luften för att kunna leva. Ser suddigt och är yr som fan, känner mig även illamående också. Vad fan är det som händer? Första tanken jag fick när jag fick detta första gången var att jag va gravid, men det är omöjligt. För jag har inte haft sex sen den 23:e och för det andra har jag haft mensen. Men vad är det då som gör att jag mår här dåligt?

Det går inflensa och magsjuka på skolan, men det här som jag har nu kan väll inte vara syntomer på inflensa eller magsjuka, eller? Det är bara på den senaste månaden som jag har börjat känna så här, vissa dagar kan jag til och med bara svimma, eller så viker sig ena knät. Asså, jag vill inte må så här, snart ska jag ju till Rommer och då  måste jag ju vara frisk. Inte fan kan jag bli sjuk nu!

Och ifall jag skulle bli sjuk till Romme ska jag fan följa med, ja, nu beslutar jag det. Ifall jag blir sjuk till Romme så åker jag fast att jag är sjuk. Jag tänker inte slösa bort 450 kronor på det. Inte bara för att jag mår dåligt. Isåfall måste det vara riktigt dåligt så jag blir inlagd, och inte tror jag att det är så farligt faktiskt.


/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0