Gransnäs snart.

Nu är det inte långt kvar. Vid denna tid på fredag sitter jag nog och har en mysig aftonbön i kapelett på Gransnäs. Det ska bli så underbart skönt att få komma bort, bort från Norrköping med alla problem. Komma bort och få rensa tankarna. Funderar stort på att lämna mobilen hemma. Men det är ingen bra ide att göra det. För då vet jag inte hur jag ska komma hem från Resecentrum på söndagen.

Men ifall jag verkligen ska koppla av och komma bort från allt så är det ju logiskt att lämna mobilen hemma? Eller har jag helt fel? Ahja, jag har ett par dagar kvar att fundera. Fan. Vill till Gransnäs NU!!

/ Lina

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha mobilen avständ;)

2009-02-25 @ 16:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0