Godmorgon.

Idag sov jag som längst på morgon på detta lov. Fattar inte, men antar att jag drömmer om en speciell person som gör att jag stannar kvar i drömmen och ser hur allt slutar så att jag inte blir besviken. Och denna dröm va hur fucking underbar som helst. Önskar att drömmen bara blev verkligenhet. För det vill jag verkligen.

Nu ska jag gå ner i köket och laga till lite frukost/brunch sen gå ner i källaren och ta en snabb dusch eftersom varmvattnet försvinner ganska snabbt och har ingen lust att duscha i iskallt vatten. Efter det kanske det nbär av till stan. Toppen. Det är nämligen så att Olle ska in till stan han med idag, och ifall jag lyckas så kankse jag kan fixa så att jag åtminstonde får ge honom en kram. Thats great!!!

Vad ska alla andra göra idag då?

/ Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0