Godmorgon.

Godmorgon alla bloggläsare, idag så ska jag åka till Orrekullagården igen. Denna gång kanske till och med hjälpa till att jobba. Kommer nog bli kul. Ska försöka köpa någpt själv idag, vilket jag inte gjorde sist. Kanske att jag träffar på folk jag känner idag med.

Inatt kommer syrran min hem från Åre :) Hon har varit på konfirmationsläger uppe i Åre och jag tror allt att hon har haft det kul, skulle inte tvivla på att hon har mycket att berätta när hon kommer hem. Dock får jag träffa henne imorgon och inte idag eftersom jag är ute på landet.

Helst skulle jag vilja vara inne i stan med Olle och festa med honom. Men vi får se hur det blir  ikväll. Kanske blir det att sitta hemma ikväll och ta det mys. Men det är ju saker som hela tiden kommer med tiden. Så man får se hur det slutar.

/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0