God Förmiddag,

Igår kväll/ natt så hade jag det hur mysigt och underbart som helst med Olle. Men sen slutade det väldigt illa. Men jag hoppas att det är bättre idag. För jag mår inte bra och skulle behöva dig eller någon annan hos mig. För att kunna må bra. Du får mig att må bra, och att få spendera tid med dig idag skulle vara en dröm. Förså kul jag hade igår går inte att beskriva. Allt va perfekt. Jag kan inte hitta något fel, det enda felet jag kan hitta va att vi inte började mysa tidigare. Men jag slår vad om att det kommer vi göra nästa gång vi ses.

Jag ville inte lämna din varma famn, för där mådde jag bra. Jag har aldrig mått så bra som jag gjorde där i din famn. Fan! Varför gör det så ont att sakna dig för? Varför kan det inte vara lättare att sluta tänka på dig?

/ Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0