Fan!

Ja, idag skulle jag som planerat träffa Martin.
Men nu är det så att Martin lillen har inte hört av sig till mig, vilket betyder att jag inte vet vart eller när vi ska synas. Så därför har jag bestämt mig för att ta en pluggdag och BARA sitta hemma och plugga. Kul? Nej inte det minsta.

Dagen börjar med att jag försover mig. Första gången i hela mitt liv jag försover mig till skolan. Så det blev att snabbt som fan att försöka hinna i tid till skolan. Och duktig som jag är så hinner jag till första lektionen. Yey! Och våran lärare hade gjort det lite mysigt och tänt ljus och satt på lugn musik. Det var inledningen till det nya vi skulle börja med; Sagor och Myter. Det va mysigt och jag fick slappna av efter att ha stressat till skolan som ett jävla djur.

Ahja, efter skolan så åkte jag hem och kollade vad jag hade hemma att jobba med. Och jag kommer börja med samhällskunskap för att sedan gå över till historia. och för att piffa upp det hela så tar jag och räknar 1 - 2 sidor i matte B också.

/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0