Ett ljus som jag vill leva i.

Jag ser mig omkring och ser ifall jag kan hitta liv. Men det jag hittar är bara död. Döden och ett liv utan skratt och vänner ser jag. Är det så mitt liv kommer sluta? Ett liv där jag inte har några vänner och bara omkringas av ännu mera mobbare? Kommer jag någonsin kunna hitta ut från detta mörker?

Jag vill leva i ljuset, jag har sett ljuset, men det va någon som hindrade mig. Och nu är vi ovänner sen 2 månader tillbaka. Hon fick mig att må bra bara genom att berätta vad som gjorde att jag måde dåligt, jag kunde berätta allt för henne. Vi var som systrar. Och nu, är allt bara förstört. Jag vet inte längre vem jag vill berätta allt för. Men det jag vet är att jag har hittat en, en person som är bättre än den förra, men vågar jag? Vågar jag berätta saker som har hänt i mitt liv som bara en annan vet om?

Jag har många frågor, men väldigt få svar. Varför kan inte svaren vara fler eller frågorna vara färre?

/ Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0