Ett liv ska inte vara så här fruktansvärt!

Går det att bli stark och komma upp till ytan igen efter att ha fallit som en stor tung sten till botten? Går det att bli den starka tjej som jag en gång var? För att leva så här, med denna smärta och sorg i mitt bröst vill jag inte igen. Jag orkar inte börja om igen. Jag klarade att få bort smärtan och sorgen i mitt bröst på ca två veckor. Och nu är jag där igen. Men jag vet inte ifall jag orkar att börja om igen. Det va tillräckligt svårt sist och att få genomgå allt igen är inte det jag vill, utan jag vill bara blunda så är allt okej igen. Varför kan det inte vara så enkelt för?
Ett liv ska väl inte behöva vara så här fruktansvärt jobbigt?

</3

/ Lina

Kommentarer
Postat av: Annette Jönsson

det går jaglovar, har varit nere i skiten och vänt och fördelen är... ingen får mig dit ner igen.. så kämpa, du kommer bli förvånad av din egen styrka.

2009-02-19 @ 13:54:36
URL: http://nurseannette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0