"En vecka som jag helst inte vill leva"

Var dag förlorar man vänner och var dag hittar man nya. Jag har förlort många vänner, inte minst nu under 2009. Jag önskar att allt va lättare och snart kommer en vecka som jag helst inte vill leva. En vecka som kommer vara hur svår som helst och en vecka då det kommer rinna många tårar nerför min kind. Och det den veckan då jag hoppas att ni, som påstår vara mina vänner finns där och stöttar mig.

Nu den senaste veckan har det mest funnits 5 styckna som verkligen har funnits där och gjort allt i sin väg för att få mig att må bra, och nu är mer än guld värda. Om jag ska vara ärlig så va det 6 styckna, men en av de tror jag att jag förlorade i fredags. Och nu gör jag allt för att få tillbaka den personen.

Jag vill säga tack till Nanna, Toy, Olle, Martin, Pierre. Det finns även flera runt omkring som hjälpt mig, men det är dessa fem som hjälpt mig mest. Och jag är tacksam att jag har er <3

/ Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0