En ängel Gud tappat.

Du finns i mitt hjärta, dig kommer jag aldrig att glömma bort. Du kommer alltid finnas där varse sig du ser mig som vän, ovän eller tönt. Kommer alltid tänka på dig. Första gången jag såg dig grävde du dig innaför mina dörrar och träffade mitt inre. Du hjärtats nyckel på havets botten. Du är ljuset i mitt inre. När allt känns hopplöst blundar jag och tänker på dina himmelska djupa ögon, så mycket att jag får ett leende på mina läppar. Gud måste vara ledsen för att han tappade en ängel. Jag komme vänta på din själ när jag dör, om jag dör så, ska jag vaka över dig och fastän inte märker något ska jag pussa dig på kinden medans du sover. När jag faller ner på mina knän med våta kinder tar du tag i min hand och drar mig upp på något sätt.

/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0