Dagen idag.

Idag har dagen varit lite upponer.
Åkte till skolan tidigt för att plugga matte, men när jag väl satte mig där och skulle räkna så kommer jag inte ihåg ett piss. Jag visste inte alls hur man skulle räkna eller något. Men kort efter att jag kommit så kom Freddie. Så jag satt och myste, pratade med honom tills ahn började. Slutet va ju inte precis så som jag ville. Eftersom det blev lite småtjaffs. Men jag har faktiskt ett privat liv Freddie och du behövde inte veta vem det va >.< Men jag berättade det på ett sms sen för jag mådde skit efter att han bara gick utan att säga något :(

Efter att Freddie börjat så satt jag kvar en stund, va tvungen att rensa skallen lite. Men gick ganska snart till min mattelektion. Under mattelektionen frågade jag min lärare det första jag gjorde så att jag skulle kunna få hjälp att fatta hur man skulle göra. För jag fattade verkligen inte. Det räckte att han bara kom och tittade på uppgiften så fattade jag hur jag skulle lösa den xD

Sen blev det engelska efter en matte lektion och den tillbringade jag i en datasal för att börja skriva på min bokresention om min engelska novell som jag läst. Det gick ganska bra faktiskt. Sen va det kemi labb. Vi skulle värma ämnen och sen ta reda på ifall det va molekylföreningar eller jonföreningar. Sen va det lunch.

Äcklig mat idag. Det va soppa. Usch. Så jag och Azra åt grönsaker och en massa mackor. Man fick ta 2 styckna har jag för mig. Men jag och Azra typ 3dubblade det i huvudet så vi såg att det stod att man fick ta 6 styckna (A) så vi tog ca 6 mackor var. När jag skulle hämta min 6:e macka så kom Freddie och vi hamnade mitt emot varandra. Sa inget. Dock satte han sig 1 bord ifrån mig med ansiktet mot mig. Och när han tog av sig sin jacka så skojade jag till det och skrev ett sms där det stod "Porrunge ;-)" och sen så fortsatte det med svar och skit xD

Efter lunchen skulle jag och Azra kopiera lite papper. Eller det va bestämt att vi skulle göra 2 kopior. Men Azra hade råkat trycka in 10, och jag såg bara att hon tröck på nollan. Så jag tröck på tvåan också. Och sen när vi godkände så att den skulle börja läsa av och kopiera så såg vi att det stod 102 kopior xD Och vi visste inte hur man avbröt. Men det blev 102 kopior och vi kastade 100 st i pappersinsamlingen (A)xD Fy fan vad vi skrattade när vi stod där och kopiatorn bara spottade ut en massa kopior vi skulle ha xD

Ahja, det va en lyckad förmiddag. Eftermiddagen minns jag inte så mycket om. Bara att jag träffade Nanna och vi pratade en massa :D<3

/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0