Äntligen får man svar från "Gud"

Det är nog nu femte gången jag verkligen får svar från Gud att han finns. Jag behövde verkligen detta. Mitt internet funkar någerlunda, nästan perfekt igen, min mobil funkar nästan som den ska. För nu börjar folket få mina sms som jag skickat under kvällen. Det tog bland annat 2 timmar och 36 minuter att skicka 1 sms till Olle :O Och ca 2 timmar att skicka till Robban. Asså jag förstår mig inte på detta. Visa dagar då man verkligen behöver Gud så lyssnar han och gör det man behöver hjälp med, men andra dagar då bara skiter han i det och då får man må dåligt och försöka göra det bästa av situationen, vilket inte brukar gå bra för mig. Men denna dag va en dag då han verkligen lyssnade, men försig så började han lyssna efter ca 1 timmes bönande på att få hjälp. Att få han att inse att min otur verkligen behövdes vändas till lite tur.

/ Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0