A really bad life.

_________________________________ Can´t do this anymore ________________________________________

Gång på gång detta år har någoting hänt just mig, om jag inte blir av med något så skadar jag mig, om jag inte skadar mig krossas mitt hjärta. Vad fan är det här? Jag vill kunna leva precis som alla andra. Vara en glad flicka och skratta. Vågar jag bli kär igen utan att bli sårad? Kommer jag någonsin hitta den jag verkligen vill ha? Ja, jag gjorde det. Men se hur jag mår nu. Jag blev ensam kvar med ett hjärta krossat, tårar rinnande nerför mina kinder. Detta år är ett år jag helst inte vill leva, jag vill bara hoppa till år 2010 och leva det. Kanske är det ett bra år och jag kanske får chansen först då att verkligen bygga upp allt perfekt igen.

/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0