A new life..

Ett nytt liv. Är det möjligt att få? Ett helt nytt liv, med en annan familj, nya vänner, nytt hjärta, nya kunskaper, inpricip allt nytt. Finns det att få? Om det fanns att få så skulle jag inte tveka en sekund på att välja att ta det. För ett nytt liv är nog det jag behöver. Glömma allt och alla, om varför mitt liv är som det är just nu vill jag inte veta. Fast att jag tyvärr redan fått reda på varför det är som det är. Att slippa bli ljugen upp i ansiktet, ja. Så är det faktiskt. Gång på gång har du ljugit för mig rakt upp i ansiktet. Du försöker hela tiden få mig att tro på det du säger och du lyckas så bra. Varje gång tror jag på det du säger. Men dagen efter får jag reda på sanningen om allt. Bara så du vet orkar jag snart inte bo kvar här hos er. Men jag kommer ge er en chans till att lära känna mig. Det känns konstigt att ni inte känner mig och att ni inte ser på mig att jag inte mår bra. Fan, de vänner som jag typ känt i ett halv år ser på mig hur jag mår. Men ni? Som har bott med mig dag och natt i flera år ser det inte? Det skrämmer mig. Men ni får en chans till. Jag ska ge er den och jag hoppas att jag snart får något i gengäld.

/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0