Vintern är här!

Äntligen kan vi få förhoppningsvis en vit jul med massa snö, skulle inte det vara underbart? För mig skulle det vara rena drömmen, vet inte hur många år sen det var snö när jag fyllde eller på julafton. Just sånt väder som det är ute just nu är det väder som man vill ha en julmorgon.

Sitter och lyssnar på en massa jullåtar, för att få upp stämmingen lite. Hemma är det ingen jul än, visst det finns ljusstakar, julstjärnor, julgardiner och en advetsljusstake. Men det finns ingen gran och ingen vill ha julmusik på. Så det känns inte riktigt som att det är jul om 7 dagar. Så därför sitter jag på mitt rum med julmusik i högtalarna, en fin julstjärna och helt vitt utanför fönstret.

Vad tycker ni om att det förhoppningsvis blir en vit jul 2009?


    

Fler bilder där det är mycket, mycket mer snö på kommer någon annan dag, kanske imorgon. Beror på ifall jag orkar fota imorgon.






Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: hej :) dom är jätte fina och du är grym på att ta bilder!<3



Godjul söta människa<3

2009-12-16 @ 20:16:16
URL: http://maandiiee.blogg.se/
Postat av: Amelia

Jag aer inte alls avundsjuk pa att ni har snoe! INTE ETT DUGG!!!!-.- Jag trivs sa bra haer hemma i regnet o kylan

2009-12-16 @ 21:48:44
URL: http://amelia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0