God natt allesammans

Sa god natt till mamma och alla redan vid kvart i tolv ungefär. Men istället för att stänga av datorn så fastnade jag vid ett spel. Ett spel där du ska para ihop samma färg och klara av så många nivåer på fem minuter. Har spelat det tills ca tio minuter sen. Nu blir det att försöka dra sig ifrån mobilen och försöka sova. Fick även reda på tidigare idag att min bror ska få jobba under lovet, medans jag inte fått svar än fast att jag hört av mig flera gånger.. Så är lite små sur på det. Men hoppas på ett svar om att jag kan jobba några timmar på måndag. Spelar egentligen ingen roll hur länge, bara det blir några timmar i slutet av månaden. Anledningen till att jag kan vara väldigt aktiv på bloggen är att jag lyckas komma in via mobilen, vilket gör det mycket lättare för mig att berätta något nytt som hänt, så slipper jag försöka komma ihåg det under hela dagen. Eller ska i alla fall försöka vara mer aktiv nu när jag kan. Onsdag snart också, längtar. Och för er som inte vet varför, får vänta. God natt

Kommentarer
Postat av: Filippa

Hejj allt bra ? ((:

2010-01-16 @ 15:57:13
URL: http://filiifjonkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0