WEEK 31 - jobb och kärlek

Hela vecka 31 beståd av jobb och åter jobb. Efter de dagar som jag jobbade så städade jag rummet och träffade min lilla älskling. Tyvärr gick även min dator och internet sönder denna vecka, så kunde inte göra så mycket annat än att kolla på TV eller vara med min älskade Filip. Den helgen så sov älskling hos mig också.

Det var mega mys och vi såg film och en massa sånt. Om det inte hade varit för älskling den helgen så vet jag inte hur jag hade klarat av den veckan. En vecka utan att kunna skriva dikter eller spela något roligt spel är jobbigt. Och tyvärr är datorn det enda sättet att få tag i folk ibland. Och det är sorgligt. Men men, lyckade fixa den i slutet av veckan så att älskling och jag kunde se på film. Tack för den helgen älskling <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0