UPPEHÅLL SLUT - orken tillbaka?

Har haft ett litet uppehåll från bloggen ett tag. Anledningen till det är att jag inte riktigt har orkat skriva. All min ork att skriva blogg nånstan har minskat, och hoppas att den snart kommer att öka. Iallafall har det hänt lite under de tre veckor som jag inte har bloggat. Och jag tänkte berätta lite under denna kväll i små inlägg, kanske att ni har turen att få se lite bilder och så. Men har då dock inte tagit så mycket. Har även gjort en ny design till en kompis, och en annan header till en annan bloggare. Ska även länka dem lite senare. Men först och främst ska jag nog hämta vatten och lite grönsaker. Sen blir det nog att skriva en hel del här på bloggen om hur mina tre bloggfria veckor har varit och vad jag har gjort under dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0