STAN & COFFEHOUSE - Lizz, Bawkus, Anki

Idag var det en fin dag, så jag gick upp vid tio. Satte mig vid datan en liten stund. Efter att ha kollat mina saker så ringde jag tandläkaren och rede ut allt med mina tider och så. En framflyttad tid som jag inte visste om, och sen så fick jag reda på att de två tiderna jag hade fått till en och samma tandläkare olika dagar var en fucking sprutträning. Visst, jag behöver det, men jag tänker inte skippa skolan för en träning.

Iallafall, efter att ha pratat med tandläkaren började jag städa mitt rum, pratade en massa med Filip och vid halv ett så åkte jag ner till stan för att möta Lizz och Bawkus. Men det visade sig att vi tog samma spårvagn ner till stan, så vi möttes tidigare. Gick till Coffehouse och väntade på att Anki skulle komma. När hon kom och hade druckit upp sitt kaffe gick vi vidare till en helt underbar skobutik som jag glömt namnet på. Efter det vidare till New Yorker. Happyface må jag säga.

Dock så försvann det fina vädret och det kom ett helsike äckligt och dumt väder. Det var åska i molnen och det började regna. Och jag som är åskrädd blev lite orolig och väldigt nervös. Följde ändå med Anki och Lizz till Ankis buss, och när vi står där så börjar det åska som in i helvete (förlåt att jag svär). Ahja, senare väntade jag med Lizz på hennes mormor och sen när hon kom så åkte jag hem. Nu ska jag gå ner till min älskling och sova hos honom. Blir väll ett inlägg imorgon också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0