RESAN MED FILIP - destionation Sjötorp dag 2

Dagen därpå så gick vi upp vid niotiden ungefär för att fixa oss. Men istället för att duscha och allt sånt så låg vi kvar i sängen tills morfar ropade ner oss. Vi åt en god frukost och började pratade om vad vi skulle göra. Vi avaktade ett tag fram mot lunch för att se vad vädret ville ge oss. Vi hade kommit fram till att det antingen blir att åka ut med båten eller att cykla Dressin.

Till lunch blev det att grilla korv. Dock så var korven oerhört varm så det gick knappt att äta, och dum som jag är så tog jag en tugga och tänkte inte på att vattnet som är i korven är runt nitio - hundra grader varmt. Så jag biter och allt jävla vatten sprutar in i gommen på mig. Vilket resulterar att jag brände sönder hela min gom. Ahja, efter lunch åkte vi in till Gullspång för att cykla lite Dressin.

Det var hur kul som helst + att Filip fick testa något nytt. Själv var det andra gången jag cyklade på en dressin. På vägen hem stannade vi till och åt glass och sedan hem för att laga mat. Medans morfar och hans fru Marianne lagade mat så vilade jag och Filip uppe i vårat rum. Även denna kväll blev det god mat, och precis när vi skulle spela bokia började det regna, så det blev att sitta inne och spela tärning istället, och det gick lika bra det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0