HELGEN - skratt och tårar

Har tyvärr inte skrivit något under helgen. Men har varit fullbokad hela helgen. I fredagas så firade jag och Filip fem månader tillsammans. Sov hos honom torsdag till fredag så vi kunde fira lite längre. Anledningen var att vi skulle få gäster senare på kvällen och därför skulle jag inte kunna träffa Filip så mycket. Så vi kom fram till att vi börjar fira redan på torsdagen så har vi iallafall fått vara med varandra och fira den.

Började med en myskväll framför filmen Coverfield. Hade sett den innan med Freddie, när jag såg den då satt jag och skaka igenom hela filmen, men denna gång så visste jag ju vad som skulle hända och jag var ganska lugn. Kändes bra eftersom jag inte tycker om sånna filmer så speciellt mycket. Avslutade med en underbar natt med älskling bredvid mig.

Morgonen därpå sov vi längre och senare bjöd hans syster Anna på mat. Man tackar för det. Och strax efter att vi hade ätit så var jag tvungen att åka hem för att börja fixa mig inför gästerna. Vid klockan sju kom Nova, Helene och Kenta. Nova är vårat gudbarn, så vi träffar dem ganska ofta. Iallafall så åt vi en god middag och hade det mycket trevligt. Först vid halv tolv åkte de hem och jag fick gå lägga mig.

Lördagen spenderades med Filip hela dagen. Tog det allmänt lugnt och kom inte hem förän vid elva på kvällen. Söndagen var planerad fram till fyra. Gick upp vid nio för att fixa mig, för idag skulle syrran konfirmera sig. Strax efter tio åkte vi och kom till kyrkan vid halv elva, väntade på att morfar, mormor och moster skulle komma. Gick in i kyrkan vid elva och kollade när syrran konfirmerades. Åkte sedan hem för att äta och fika.

Helgen var bra, men dock väldigt mycket att göra. Snart börjar skolan igen också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0